سیاه چاله‌ی فضایی من

سیاه چاله‌ی فضایی من

افسانه‌ی ‌شخصی

Thursday, 4 Ordibehesht 1399، 11:45 PM

مدتی بود که نوشته هایم را نخوانده بود و یادم رفته بود که به دنبال چه بودم.

امشب دلم هوای وبلاگم را کرد و گفتم بذار چند دقیقه ای بخوانم‌شان. این مرور باعث شد که یادم بیاید یکی از آرزو ها و هدف های بزرگ زندگی ام شروع دوباره ی زبان بعد از سه سال بود! که البته شروعش برایم شده بود فوبیا..

نه فقط استارت زبان را زدن، هر شروع دیگری برایم سخت بود و رسما به کمک نیاز داشتم. البته داشتم سعی می‌کردم تا قوی شوم که تا حدی هم توانستم اما یکی را میخواستم که دستم را بگیرد و ببرد دم در آموزشگاه زبان و بگوید برو داخل و ثبت نام کن!من همینجا منتظرت می‌مانم تا کلاست تمام شود.نگران نباشی ها..

درست مثل کودکستانی ها. 

حقیقتا همینقدر پر از ترس بودم.البته شاید هنوزم هستم.

نمیدانم.

اما گذشت و کرونا سر و کله اش پیدا شد و کلا تا مدتی انگار همه چیز در ذهنم در این مورد محو شد.

که یک روز! فاطمه پیشنهاد کلاس زبان مجازی را داد و کلی ازش برایم تعریف کرد. راستش را بگویم با وجود همه ی صداقت و منطقی که در کلام و حرف هایش بود دلم آنقدر ها قانع نمیشد و به قول معروف رضا نبود اما یک لحظه در ذهنم با ترس پرسیدم: اگر فرصت خوبی باشد وبا دست  خودت پسش بزنی چی؟ 

همان لحظه بود که گفتم قبول. باشه. من هم میام. حالا چقدر میگیرن؟ 

برایم شبیه این بود که با یک تصمیم ناگهانی خودم را در یکی از واگن های قطاری پرت کرده ام و نه میدانم کجا می‌رود، نه میدانم چه پیش خواهد آمد.. و فقط مجبور  بودم منتظر بنشینم تا به یک مقصد حدودی برسم.. 

 

خلاصه! 

آمدم که بگویم الان دو هفته ای از آموزش زبان مجازی ام می‌گذرد و حالم خوب است ^^

اما یادم رفته بود که خواندنش برایم آرزو شده بود.. و الان دارمش.. 

باید اینجا ثبت میکردم که خدا باز هم دستم را گرفت و همانجا نشاندم که دوست داشتم ^^

کاش بتوانم شکرش را بجا بیاورم :) 

 

یجایی از کتاب کیمیاگر پائولو اومده که(به مضمون) :

اگه تو واقعا به دنبال افسانه‌ی شخصیت باشی، نشونه ها راه رو بهت نشون میدن و کمک میکنن تا بهش برسی. 

 

که من واقعا بهش رسیدم و ایمان دارم :] 

 

 

  • 99/02/04
  • زینب لطیفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی